Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
О Г О Л О Ш Е Н Н Я
Бучацький районний суд Тернопільської області, що знаходиться за адресою: м. Бучач, вул. Міцкевича, 11, оголошує конкурс на заміщення тимчасово вакантної посади секретаря судового засідання та вакантної посади головного спеціаліста з інформаційних технологій.
Основні вимоги до кандидатів на заміщення тимчасово вакантної посади секретаря судових засідань: вища oсвіта за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» з освiтньо-квалiфiкацiйним рівнем не нижче молодшого спеціаліста, без вимог щодо стажу роботи; вільне володіння державною мовою, та навики роботи з ПК та офісною технікою.
Основні вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з інформаційних технологій: вища oсвіта вiдповiдного професiйного спрямування з освiтньо-квалiфiкацiйним piвнем спецiалiста чи мaгicтpa, стаж роботи за фахом не менше 1 року; вільне володіння державною мовою, володіння ПК та офісною технікою на рівні професійного користувача.
Для участі у конкурсі подаються документи:
- заява про участь у конкурсі;
- особова картка за формою П-2 ДС;
- дві фотокартки розміром 4х6 см;
- копії документів про освіту, засвідчені нотаріально чи в іншому встановленому законодавством порядку;
- декларація про доходи та зобов’язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім’ї за попередній рік;
- копія паспорта громадянина України;
- копія трудової книжки, завірена за місцем роботи;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень тощо надається за тел. 2-18-67 або під час особистого прийому в приміщенні суду в робочі дні.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу.