flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця (категорії «В») секретаря Бучацького районного суду Тернопільської області

29 листопада 2016, 11:27

Додаток № 1 до наказу Бучацького районного суду Тернопільської області від 28.11.2016 року № 41-К

 

УМОВИ
проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державного службовця (категорії «В»)

секретаря Бучацького районного суду Тернопільської області

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Веде первинний облік справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством, заповнює обліково-статистичні картки в автоматизованій системі документообігу суду.

2. Проводить розподіл справ в КП Д-3 суду.

3. Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів.

4. Веде номенклатурні справи суду.

5. Здійснює підготовку судових справ із скаргами, поданнями для надсилання до судів вищих інстанцій.

6. Проводить роботу з оформлення звернення судових рішень до виконання, контролює отримання повідомлень про їх виконання та забезпечує своєчасне приєднання до судових справ.

7. Веде контрольні та зведені контрольні виконавчі провадження.

8. Здійснює облік виконавчих документів, які передаються для виконання до органів державної виконавчої служби.

9. Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи.

10. Складає за встановленими формами статистичні звіти про результати розгляду судових справ.

11. Надає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду.

12. Здійснює прийом громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, а також судових справ для ознайомлення учасникам судового процесу відповідно до встановленого порядку.

13. Виконує доручення голови суду, керівника апарату суду та старшого секретаря суду щодо організації роботи канцелярії суду.

14. Виконує вимоги Положення про автоматизовану систему документообігу суду.

15. Забезпечує конфіденційність інформації, яка міститься в автоматизованій системі документообігу суду.

16. Здійснює інформаційний обмін між користувачами автоматизованої системи документообігу суду на основі без паперового документообігу.

17. Вносить до бази даних автоматизованої системи документообігу суду достовірну інформацію в межах своїх повноважень.

18. Редагує інформацію в автоматизованій системі документообігу суду в межах своїх повноважень в разі виявлення неточностей, технічних описок або неповноти даних.

19. Здійснює відповідно до процесуального законодавства видачу копій судового рішення (крім рішень у справах з грифом «таємно», «цілком таємно»). Копія судового рішення виготовляється з оригіналу судового рішення, що міститься в судовій справі, або шляхом роздрукування електронної копії судового рішення, що міститься в автоматизованій системі документообігу суду та засвідчується належним чином.

20. Формує виконавчий документ в автоматизованій системі документообігу суду та видає (надсилає) відповідно до чинного законодавства в роздрукованому вигляді.

21. Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду  за минулі роки.

22. Інформує головного спеціаліста з інформаційних технологій суду, а у разі його відсутності особу, яка виконує його обов’язки, керівника апарату суду про проблеми, що виникають під час використання автоматизованої системи документообігу суду.

23. На час тимчасової відсутності старшого секретаря суду за наказом керівника апарату суду виконує його обов’язки.

Умови оплати праці

1)Посадовий оклад – 1723 грн.;

2)Надбавка за вислугу років;

3)Надбавка за ранг державного службовця;

4)Премія (у разі встановлення).

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Призначення безстрокове.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Відповідно до статті 25 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-УІІІ "Про державну службу" та Порядку проведення конкурсу на зайняття      посад      державної служби, затвердженого       Постановою Кабінету Міністрів   України   від   25   березня 2016 року № 246, особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає до конкурсної комісії такі документи:

 

1. Копію паспорта громадянина України.

2. Письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону (додаток 1     до    Порядку    проведення перевірки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563, в редакції    Постанови     Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 167) або   копію   довідки   про результати такої перевірки (додаток 5 до того ж Порядку);

4.Копію (копії) документа (документів) про освіту.

5.Заповнену особову картку встановленого зразка.

6.Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,  за минулий рік згідно зі статтею   12   Закону  України  "Про засади запобігання і протидії корупції".

 

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційних сайтах Бучацького районного суду Тернопільської області, Міжрегіонального управління Національного агентства з питань державної служби України у Чернівецькій, Івано-Франківській та Тернопільській областях

 

Документи приймаються по 14 грудня 2016 року згідно графіку роботи суду.

Дата, час і місце проведення конкурсу

20 грудня 2016 року о 1000 м. Бучач, вул. Міцкевича,11

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Мілян Олена Володимирівна,

Михайлецька Марія Богданівна

тел. (244) 2-18-67;

inbox@bc.te.court.gov.ua

 

Вимоги до професійної компетентності*

Загальні вимоги**

1

Освіта

Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

Без вимог до досвіду роботи

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги***

1

Освіта

Вища освіта  за напрямом підготовки  «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» або іншими спеціальностями відповідно до професійного спрямування. 

2

Знання законодавства

Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції»,  Закон України «Про очищення влади», Закон України «Про судоустрій та статус суддів», Інструкція з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних та кримінальних справ.

3.

Професійні чи технічні знання

Вільне володіння програмами: MS Office (Word, Excel), перевагою будуть вміння роботи в автоматизованій системі документообігу суду 

4.

Спеціальний досвід роботи

Не потребує

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Вміння користуватись комп'ютером та офісною технікою                                           

6

Особистісні якості

Відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполегливість, ініціативність, прагнення до самовдосконалення та підвищення фахового рівня, орієнтація та обслуговування, вміння працювати в стресових ситуаціях, опрацьовувати інформацію, вирішувати комплексні завдання, вміння працювати в команді, здатність приймати зміни та змінюватись